nedelja, 19. april 2015


Nemoč

Vsi poznamo občutek nemoči, ko se znajdemo v situaciji, ko ne vemo kako naprej… Pri sebi največkrat občutek nemoči zaznam, ko se prijateljica, ki je v stiski, obrne name in ji želim pomagati z roko pomoči, a ker ima v sebi globoko zavedanje manjvrednosti, me ne posluša oz moje pomoči noče sprejeti…Ko gledam, kako pada navzdol, kako z dejanji dela proti sebi, obstanem nemočna, ker ne vem več kako ji pomagati…Lahko ustavim to njeno padanje, ki je kljub vsemu njena odločitev? Čutim močno željo po tem, da ji pomagam, a lahko le opazujem…Želim si, da bi lahko kaj naredila, da bi jo lahko ujela in začela vleči navzgor,a ne morem, ker se mi izmika…Težko mi je ob tem…Stiska me v prsih in obliva me nemoč…Zakaj??? Kako naj ji pomagam? Zakaj noče sprejeti kljub temu, da ve, da bi ji to pomagalo,a vendar vztraja v padanju z odločitvijo, ker nosi zavedanje, da si drugega ne zasluži…Prepljavljena sem z nemočjo… In se ustavim ob tem občutku…Sprejmem ga…Ok, nemočna sem in ob tem »preklopim« na razum… Vsakdo sam nosi odločitev za svoje življenje… In prijateljica se sama odloča, da gre navzdol, ker ne zna drugače, ker očitno to potrebuje… Težko gledam, kako gre navzdol, ampak z razumevanje sprejemam njeno odločitev… Njena pot je…

Občutek, ki se meni ob tem pojavi, pa meni želi nekaj povedati…Izvira iz situacij v otroštvu, ko je bilo moje preživetje odvisno od staršev…In ko so se starši znašli v situaciji, ko je njihovo počutje šlo navzdol, sem se trudila, da bi jim pomagala, da bi bili spet ok, ker nisem prenesla misli, da bi se staršem kaj zgodilo, ker bi bilo s tem ogroženo moje preživetje…In, ko se zavedam na katero situacijo me današnja situacija spomni, nemoč začne popuščati…Ker danes nisem čustveno odvisna od odnosa s prijateljico, lahko gledam, kako pada, ker to na moje življenje ne bo vplivalo…Še vedno mi je težko zaradi njenega stanja,a storiti ne morem nič…Pomagam lahko le sebi, drugim pa takrat,ko potrebujejo in dovolijo. Moji občutki ob tem se pojavljajo, a so pomembni toliko, da me nekaj naučijo, potem jih spustim.

Seveda pa se lahko občutek nemoči pojavi v marsikateri situaciji v življenju…Predvsem v povezavi z boleznijo, z naravnimi nesrečami ipd. Velikokrat smo nemočni in ne moremo storiti ničesar,ampak lahko situacijo, na katero nimamo vpliva, le sprejmemo, ker se vse zgodi z določenim namenom. Pri tem nam občutek nemoči lahko pokaže, da se je potrebno ustaviti in razmisliti v kaj vlagamo svojo energijo, ker ni smiselno vztrajati nekje, kjer se počutimo nemočne, saj ko zapustimo tako situacijo in preusmerimo svojo energijo, občutek nemoči zbledi.

Če želiš še kaj več prebrati o nemoči in kako jo doživlja Eva, pa si preberi na linku:
http://www.cloveska-toplina.com/nemoc

Ni komentarjev:

Objavite komentar