ponedeljek, 18. maj 2015



                                          Biti ženska
Kaj je ženskost? Ženskost je tista, ki nam jo privzgoji mama kot popotnico za življenje. Kaj dejansko pomeni biti ženska zame? Predvsem to, da sem ranljiva, nežna, čustvena… Navzven se vsekakor razlikujem od moških v telesni sestavi, po drugi strani pa se dejansko razlikujem od moških v svoji čustvenosti, po tem, da na določene načine iščem potrditev, da sem lepa, da sem »v redu«… Kot ženska sem zagotovo bolj nagnjena k pomembnosti odnosov, pogovorov, globini… po drugi strani pa da vso nežnost, čustvenost in ranljivost izražam tudi s telesom in z zunanjo lepoto in urejenostjo. In najbolj se počutim ženska, ko sem urejena, ko se oblečem žensko, predvsem pa, ko v odnosu do moških izražam skrb, nežnost in čustvenost… In prava ženska je zame osebno prav tista, ki daje poudarek svoji ranljivosti, ki je sicer neodvisna in samostojna ter uspešna, a ji je vseeno na prvem mestu izražati svojo ženskost in dovoliti, da sem tudi nemočna in da moški poskrbi zame. J Obožujem svojo ranljivost, nežnost in vse, kar mi je podarjeno kot ženski. J
Pot do tega, da sebe odkriješ nikakor ni lahka, poleg tega pa tudi biti ženska ni lahko… V vsakem obdobju zrelosti se izraža na svoj način… Vsekakor je zanimivo videti kako svojo ženskost doživljamo v obdobju študija in kako se ženskost izrazi v partnerskih odnosih ter ob vlogi žene in mame-
Ker si želim predstaviti različne poglede, različne življenjske zgodbe zorenja in zavedanja, sem se o pomenu biti ženska pogovarjala z različnimi ženskami, kjer je vsaka zase edinstvena in neponovljiva. Lahko bi rekla, da so samo nekdo v množici deklet in žensk, pa vendar vsaka izraža drugačen pogled in živi ženskost na način, ki jo dela edinstveno…
Kot prvo sem se pogovarjala s študentko Moniko. Monika je mlada ženska v študentskih letih, ki zna izražati svojo samozavest, ki navdihuje s svojo toplino in zunanjo lepoto, ki ohranja svojo preprostost, ob tem pa se zaveda svoje ranljivosti. Monika je ženska, ki me navdihuje s svojo samozavestjo in edinstvenostjo in vsekakor mi daje vtis prave ženske. J Svoj pogled in svojo osebnost predstavlja skozi spodnje razmišljanje:
Kaj je ženska? J Že sama beseda, se sliši kot nekaj hitro ranljivega in zelo občutljivega.  Stereotip, da ženska sama po sebi ni in ne more biti močna,se mi zdi zelo nesprejemljiv.  Zakaj tako razmišljamo?  Res, da smo zelo ranljive in so solze del nas ter  pokažemo čustva,  vendar to še ne pomeni, da ženska ne more biti močna.  Res, da je vse odvisno od karakterja in od tega, kako močne smo, da bi svoja čustva skrile.  Po svojih izkušnjah in po sebi vidim, da sem zelo čustvena, tudi hitro me kaj prizadene. Vendar se moramo zavedati, da to kar smo,  je nekaj najlepšega.  Marsikdo bi bil vesel, da bi lahko pokazal čustva,  jok,  smeh,  jezo,  karkoli,  vendar ne more.  Torej zenska je ob enem lahko zelo močna oseba, po drugi strani šibka in čustvena.  Kar je tudi prav.  Moramo biti ponosne same nase, da smo takšne kakršne smo.  Ne smemo se spreminjati.
Ženskost v odraščanju? Hm… Preloma iz pubertete v žensko ne moremo točno določiti. Menim, da se to zgodi nepričakovano in se tega zavedam šele kasneje. Ja je težko biti deklica, ki prehaja v žensko, ker se v tem prehodu najbolj išče, se sprašuje kdo je in kaj si sploh želi- išče svojo identiteto in pomen ženskosti z vprašanjem, kaj zame ženskost sploh pomeni- jo dovolj izražam? Sem dovolj odrasla, da sem lahko žena? Leta tu niso pomembna, ker so dejanja tista, ki pokažejo, kdaj sem postala ženska. Ko začnemo razmišljati bolj odraslo, ko ne gledamo več samo na svoje potrebe (seveda je treba najprej pomisliti, kaj je dobro zame), vendar gledamo na to, da se bodo osebe ob nas dobro počutile, da jih bomo s čim navdihnile… In to, da se drug ob drugem navdihujemo, se mi zdi ok in pomembno… Sama zelo veliko razmišljam… včasih celo preveč, saj si domišljam stvari, ki ne bi bile dobre zame. Kot ženska premalokrat gledam nase… Želela bi si bolj osredotočiti nase, na svoja dejanja, ne pa toliko na osebe okoli sebe.
 
Zrel način razmišljanja za mlado žensko, kajne? Kakšna ženska si želim biti, je odvisno le od moje odločitve. Pomembno pa se mi zdi poudariti, da je biti ženska zame nekaj najlepšega, saj imam obilne darove, predvsem pa moja uresničitev kot ženska, ni zgolj v vlogi mame, ampak tudi osebnostno v stvareh, ki me osrečujejo, kot je tole pisanje, ki me vedno znova polni in mi pomaga, da sem v stiku s sabo. J
 
Za ohranjanje ženstvenosti je vsekakor potreben pogum, saj je pomen ženske v današnjem svetu zelo razvrednoten. Zato bodimo ponosne nase in pogumno izražajmo to, kar nam je podarjeno v naravi ženske. J Čeprav je moškim včasih ob nas težko zdržati, naj nam to ne vzame poguma in samozavesti. J
 
O ženskosti sem se pogovarjala tudi s pogumno mlado plavalko- prispevek najdete tule:
http://caelle.com/zenska-ki-se-je-moski-bojijo/

Ni komentarjev:

Objavite komentar