petek, 10. april 2015

Imam rada sebe?




Imam rada sebe?

Ljubiti sebe je težak izziv za vsakogar…Kako lažje je gledati v življenje drugega,  mu pomagati, se ukvarjati z njegovim življenjem, ga ocenjevati ipd, pri tem pa drugemu izražati željo, da nam da ljubezen, da nam izpolni največjo človeško potrebo po ljubezni…pa vendar…velja misel,ki pravi: Kdor ne ljubi sebe, ne zmore ljubiti drugega…Kaj pa dejansko pomeni imeti rad sebe? Si predstavljaš, kaj pomeni imeti rad drugega- še najbolj se to izraža v najbližjih odnosih s partnerjem, starši in otroki-in kako v odnosih zapolniti potrebo po ljubezni? Če pomislim na to, kako izkazujem ljubezen drugi osebi, vidim, da je to razvidno skozi majhna dejanja pozornosti, preko skrbi za drugega(zdravje,varnost itd) ter tudi preko ščitenja drugega, ko se mi zdi, da je v nevarnosti…in še mnogo drugih načinov obstaja, saj ima vsakdo svojega in edinstvenega. Sedaj vem, kako izražam ljubezen drugim…znam izkazovati ljubezen sebi? Druga oseba se mi zdi tako lepa, kaj pa sama sebi? Se kdaj pogledam v ogledalo in se gledam direktno v oči brez ocenjevanja? Lahko zdržim ob gledanju sebe direktno v oči? Težko je,ne? Lažje je gledati drugega in začutiti ljubezen do te osebe…Sedaj,ko stojim pred ogledalom in se gledam v oči, vztrajam, samo gledam se in se trudim biti prisotna v tem trenutku…Vidim kaj lepega v sebi? Lahko začutim vse življenje v sebi? Ali gledam zgolj obraz, ki mi ni všeč? Vztrajam dokler želim…Potrudim se videti v sebi nekaj lepega, dobrega…In ko to najdem, se pobožam po obrazu in izkažem sama sebi nežnost. J Lahko to naredim? Kako se ob tem počutim?

Če mi uspe najti nežnost do sebe, pomislim na to, kako bi še lahko izkazala ljubezen…Mogoče z objemom? Najdem tisto, kar mi je blizu…Meni osebno je najbližje, če se nežno božam po obrazu in se objamem in takrat začutim morje ljubezni, ki jo nosim v sebi in tisti trenutek, ko to začutim, postane popoln. J To je trenutek, ko osrečim sama sebe, ker si izrazim tisto, kar potrebujem. J In zato mi tega ni treba iskati v drugih in to mi pomaga, da bolj začnem zaupati vase, da si lahko zadovoljim potrebo po ljubezni. J

A pot ljubezni je zahteven izziv in zunanje izražanje ljubezni sebi še ne zapolni notranje praznine…V naslednjem razmišljanju se bom dotaknila tistega,kar nosim v sebi, vzorcev, ki so me oblikovali, ki so me oddaljevali od sebe.

Če se te kaj posebno dotakne ali nagovori ali pa če se le znajdeš v stiski, ko nimaš nikogar, sem ti na voljo. Oglasi se mi na mail bergantalena@gmail.com.


Ni komentarjev:

Objavite komentar